Klachtenprocedure
Voor suggesties of wanneer u niet tevreden bent
LVN Zorg wil graag goede zorg verlenen. Vooral als er sprake is van uw laatste levensfase, moet de zorg goed zijn en goed voelen. In de eerste instantie geldt dat voor de cliënt zelf, maar ook voor de betrokkenen om de cliënt heen.
LVN zorg is voortdurend bezig om de zorgverlening verder te ontwikkelen en te verbeteren. Als u suggesties heeft, horen wij dat graag van u en kunt u contact met ons opnemen.
Als u ontevreden bent, is vaak de eerste stap om dit met ons te bespreken. Wanneer u er niet uit komt, kunt u contact opnemen via de klachtenregeling van Solopartners.
Klachtenregeling Solopartners
Deze klachtenregeling is van toepassing op leden van SoloPartners die vallen onder de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Ik ben als solistisch werkende zorgverlener lid van Solopartners en beschik zo over een klachtenregeling die voorziet in een effectieve en laagdrempelige opvang en afhandeling van klachten (artikel 13, lid 1 Wkkgz).
Deze klachtenregeling voldoet aan de gestelde eisen in de Wkkgz en het Uitvoeringsbesluit Wkkgz.